Monday, May 12, 2008

Made in Turkey



Să ştii să pleci. Să ştii să schimbi. Să ştii să vrei. Să ştii să fii. Sunt cele pe care le-am învăţat învăţat în ultimii 24 de ani. Am plecat când am simţit că nu mai am de câştigat. Nu bani. Glorie. Am plecat când am simţit că am câştigat tot ce se putea câştiga acolo. 5 luni la un post turcesc este o perioadă suficientă concluziei că proştii sunt mulţi. După 5 luni începi să înţelegi de ce naibii îi bătea Ştefan cel Mare. Începi să înţelegi de ce când vorbeşti cu unu de nu înţelege ce zici, îl priveşti tâmp şi-l întrebi dacă e turc. Deci începi să înţelegi nişte chestii. Asta lor li se întâmplă mai rar. Turcii nu înţeleg. Vorbesc abundent şi prost. Îţi spun prostii cu un ton pertinent.
Continuarea....
De când am plecat de la Dogan m-am întâlnit des cu întrebarea "de ce". La Dogan mi-au plăcut românii. Turcii acolo erau nişte indivizi care îţi făceau comparaţii între Siomna Sensual şi Andrei Gheorghe. Îţi explicau că este acelaşi lucru. Am făcut acolo o rubrică în care mergeam cu o vedetă cu autobuzul vara prin Bucureşti şi stăteam de vorbă. După ce am filmat 4 materiale d-astea m-a chemat unu dintre turci. "Întreabă-i şi tu pe ăştia cu care mergi cu autobuzul de cât timp n-au mai fost cu autobuzul". "Pune-le şi tu piedică la un moment dat". Acestea sunt 2 dintre sugestiile lui. S-a gândit o zi, două şi asta a fost ce i-a venit în minte. De ce am plecat de la Dogan? Răspunsul cel mai bun s-a petrecut săptămâna trecută. Au făcut oamenii aceştia de la "Bulevard", premiile Bulevard. Ideea nu e rea. Nici originală. Eh, acum începe turcismul. Cu ce ocazie au fost date premiile astea? În mijlocul anului? În fine. Cu ocazia sfâşitului de primăvară. Au inventat ei nişte categorii. Au ales ei nişte vedete. Fără nicio noimă. Cosmin Cernat cel mai bine îmbrăcat bărbat din România. Ceva de genul ăsta. Prostia nu s-a oprit aici. Au făcut un sistem cu SMS-uri, cu gândul că românii se vor îmbulzi la vot. Pe principiul nu votezi nu contezi. Într-o emisiune cu rating 0.6 nominalizările erau spuse într-o aşa viteză încât nici să-ţi propui, nu puteai să reţii cum să votezi. Românii s-au supus prostiei turceşti şi au făcut ce era de făcut. Adică premiile. A câştigat Cosmin Cernat premiul pentru cel mai bine îmbrăcat bărbat. Bineînţeles, votat de public. Ce-a ieşit din tot turcismul ăsta? O ştire în "Can Can"... că Andreea Bănică n-a ştiut cine e Cătălin Josan.






















0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home