Sunday, April 27, 2008

Rich out touch faith

Păi şi care este diferenţa? Am mai văzut o dată filmul lui Mel Gibson. Care este diferenţa? Diferenţa pare mare. În 2000 de ani s-a trecut de la "Ăsta e?!" la "Există?!". Când A fost răstignit întrebarea era "Ăsta e?!". Acum întrebarea a devenit "Există?!". Acum Îl răstignim constant cu întrebarea "Există?". Acum e mişto să nu crezi în Dumnezeu. Pari interesant. Biserica e pentru babe. E pentru Gigi Becali. Biserica egalizează. Preoţii "mari" L-au răstignt atunci. Poate şi de frica "egalului". În faţa lui Dumnezeu sunt toţi egali. Se pierd funcţiile. Acum e mişto să nu crezi în Dumnezeu. Cum s-a trecut de la "Ăsta e?!" la "Există?!" ?! Cine ne-a trecut dintr-o întrebare în cealaltă? Îmi plac ăştia de la "Stand up comedy". Am făcut un interviu cu ei şi m-am contrazis cu unu din trupa lor. Făcea poante religioase. Nu prea am avut argumente. M-am mai uitat la filmul lui Mel Gibson o dată. Acum am. Ce diferenţă este între cei care râdeau când Iisus urca spre Golgota şi cei care râd acum? Poantele erau mai proaste atunci? Erau cam aceleaşi. Se râde la fel. Se râde tâmp. Mi-am adus aminte cum îl cheamă pe ăla cu care m-am contrazis. Vio îi zice. În fine. Nu mai e mişto să crezi în Dumnezeu. Şi totuşi. Rămâne pariul lui Pascal. Dacă eu cred şi El nu există, n-am pierdut nimic. Dacă eu nu cred şi El există, am pierdut tot.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home