Tuesday, April 29, 2008

Send to all

Sărbătorile se fac cu telefonul în mână. De sărbători există două categorii de oameni. Cei care trimit mesaje şi cei care şterg mesaje. Unii se regăsesc în ambele categorii. Eu doar în a doua. Asupra celor care butonează cam mult telefonul în perioada asta, planează o suspiciune. Pe toţi îi bănuiesc că trimit mesaje la toată agenda. Mulţi se întreabă ce rost au mesajele astea. Le-am mai zis şi de Crăciun. Eu un fel de confirmare a faptului că încă mai eşti în agendă. De unde şi vorba, des întâlnită în mass-media, "agenda cetăţeanului". Nici nu contează ce zice SMS-ul. Important e că mai eşti. Oricum, am văzut că SMS-urile de Paşti insistă foarte mult pe lumină. Dacă nu are ceva cu lumina parcă îmi lasă o stare de insatisfacţie. Şi totuşi. Sărbătorile acestea mi-au dat puţin de gândit. N-am primit decât vreo 10, 15 mesaje. Cu lumina e adevărat. Numărul meu nu mai e la fel de popular. Şi asta m-a motivat. Abia aştept Crăciunul !!!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Abia astepti craciunu ma, asteapta ma de ti mai trimit eu ceva!!!

April 29, 2008 at 10:18 AM  
Anonymous Anonymous said...

patetic si trist!... lipsa de bun simt a romanilor este evidenta a n a oara prin aceste mesaje care incep cu "fie ca..."... fuckin' retards!

April 29, 2008 at 2:15 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home