Monday, June 16, 2008

Ştirile Pro Teve

Îmi place Andreea Esca. Mi-a plăcut şi după şi înainte s-o cunosc. Îmi pare veselă. Da' la ştiri are un ton prea sceptic. Pare că nu mai prindem ziua următoare. După o jumătate de oră de ştiri Pro TV, tind să cred că lumea e pe ultima sută. Fiecare final de zi pare o reuşită. Îţi tragi sufletul.Ai mai scăpat cu viaţă încă una. Viaţa pare nasoală. E înspre Cioran. "Toată nenorocirea omului vine din incapacitatea lui de a sta acasă". În manualele de jurnalism ştirile astea nasoale una după alta duc la "disfuncţia de narcotizare". Adică te fac pasiv. Când se întâmplă o nenorocire pari tentat să dai o mână de ajutor. Când se întâmplă întruna, pare să nu mai aibă rost. "Ratingul 7" al ştirilor cred că are o legătură cu nefericirea fiecăruia. Priveşti nenorocirile din viaţa ta cu mai multe seninătate în faţa nenorocirilor mult mai mari. Ale altora. Pe principiul, "bine că suntem sănătoşi". Băi le înţeleg pe toate. Înţeleg asta cu acceleraţia. Că mori într-un accident. Înţeleg asta cu ţiganii. Cu bâte şi săbii ca pe vremea lui Ştefan cel Mare. Înţeleg şi asta că îţi vine să-l furi pe unu. Înţeleg şi astea cu Elodia şi cutare. Le înţeleg pe toate. Da' m-am uitat azi la ştirile Pro TV. S-au sinucis unii. Cum mă să te sinucizi înaintea meciului cu Olanda. Dă-o naibii de treabă. Chiar nu mai puteau aştepta o zi.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

pfff....dupa meci chiar aveau motiv sa se sinucida.....sadic, nu? :P

June 18, 2008 at 5:36 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home