Monday, June 2, 2008

Inimă de ţigan

N-am avut niciodată senzaţia că românii în general ar fi nişte indivizi rafinaţi. Da' totuşi. Ori sunt ţiganii prea mulţi, ori românii prea proşti. Cum ai da-o bine nu iese. Bă rating 12?! Atât face telenovela "Inimă de Ţigan". 12. Dă-o naibii de treabă. Dacă explicaţia e că ţiganii-s mulţi, puneţi naibii mâna şi faceţi copii. Eu nu pot să-mi imaginez cum poate un român să se uite la aşa ceva după care să iasă şi să primească înjurături de la un ţigan. Că aştia cu asta se ocupă. Cu înjurătura. Dacă nu înjură pe cineva, se înjura între ei. Dacă nu fură şi ei ceva cântă o manea. Asta e cea mai deprimantă etnie pe care am privit-o în ochii. Băi şi acum apare Paula Seling. De ce vorbeşti aşa Radu?! Eu cânt cu Salam pentru integrarea ţiganilor în societate. Ce ipocrizie tâmpă. Aş vrea s-o văd pe Paula Seling explicând asta unui ţigan dintr-un Mercedes. Bă aştia compromit tot. Au compromis marca Mercedes. Au compromis România. Au compromis muzica. Cam ce e în capul românilor când se uită la telenovela asta?! Daţi naibii mai bine pe OTV. Bă sunt singurul în România asta care nu mai suportă ţiganii? Restul îi simpatizează?! Rating 12?! Cârcotaşii făceau ultima dată când am urmărit, rating 4. Bă aştia fac 12. Voila de vezi ratingurile. Click.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home