Friday, June 13, 2008

Trei Spre Zece


Şi totuşi. Prea mult 13. Al 13-lea meci al Campionatului European. Al 13-lea meci dintre România şi Italia. Toate pe 13 iunie. Îmi place să înfrunt superstiţiile. Îmi plac drumurile tăiate de pisici negre. Mi-a plăcut o oglindă crăpată pe care am ţinut-o insistent. Ia să văd eu domne că am ghinion din cauza asta. N-am avut nici mai mult noroc. Nici mai puţin ghinion. În 24 de ani am avut şi ghinion şi noroc. Nu cred că există oamnei norocoşi sau ghinionişti. Cred că depinde de cât de mult caz faci de fiecare. Dacă vrei explicaţii, eşti ghinionist. Dacă vrei modestii, eşti norocos. Şi totuşi. Prea mult 13. A fost un meci în care toţi au avut ghinion. Adică a fost 13 pentru toată lumea. Aşa îmi place. Echitabil. În minutul 35 pentru prima dată în ultimii 3 ani, mi-a picat cablul. Am fugit în Herăstrău la pauză să văd repriza a doua. Prea mult 13. D'aia am greşit anticipatul. Am zis că România câştigă. Am fost aproape. A fost 13.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home