Thursday, June 12, 2008

România / Italia

Îmi place liniştea din timpul meciurilor ăstora. Îmi place curajul televiziunilor concurente de a emite în timp ce ăştia trag la poartă. Îmi place că se întâmplă vara. Îmi place că de multe ori ne iese. Îmi place talentul lui Mutu. Îmi place eleganţa lui Chivu. Îmi place Emil Grădinescu când mai atacă şi cei în galben. Îmi place să zâmbesc când ceilalţi scot mingea din poartă. Îmi place să mă bucur când ăia ratează. Îmi place să-mi trag sufletul la pauză. Îmi place să-mi aduc aminte de victoriile României copilăriei mele. Îmi place aroganţa lu' Tamaş. Îmi place să văd meciurile acasă. Îmi place România la fotbal... din când în când. Îmi place să mă uit cu superioritate când sunt privit cu aroganţe triste de cei care nu înţeleg jocul ăsta. Îmi place fotbalul băi. E cu emoţii. E cu discuţii. E cu toate. De ce-o să câştige România cu Italia? Pentru că mă pricep.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home