Thursday, February 12, 2009

Româniile

Am o relaţie constant stângace cu România. Ba îmi place, ba nu. Văd că de obicei e mişto să te enerveze. Românilor le place să-şi înjure ţara. Sunt convins că ar găsi multe motive de depresie în oricare alta. Cel mai simplu e să nu-ţi placă. Îţi determină un aer de superioritate. Pari interesant. Şi totuşi. Nimic nu e bun sau rău până la sfârşit. Mie-mi place România mea. Nu ştiu dacă-mi place România altuia. România mea e din oamenii cu care mă înconjor. E din locurile care şi-au câştigat o semnificaţie. E o Românie care mă face să zâmbesc. Şi alta care nu mă lasă să mă bucur de prima. De săptămâna viitoare începând, am să public în fiecare luni ce-mi vor scrie oamenii a căror Românie mă interesează. Ladies & gentlemen, luni... România lui Vlad Craioveanu.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home