Monday, February 2, 2009

Ce-i cu ăştia

E din ce în ce mai nasol la televizor. De unde vin astea. Simona Sensual. Brăileanca. Nikita. Magda Ciumac. Ce-i cu astea. De ce apar la televizor. Ţara asta prezintă un ridicol în ascensiune. Băsescu preşedinte şi Emil Boc prim-ministru. Fiecare dintre ei au ceva stupid în relaţie cu funcţiile în care sunt. Una dintre explicaţiile care-mi plac vine de la Andrei Pleşu. "Românii acum votează asemănarea. Până în urmă cu ceva timp votau deosebirea". Adică le plac cei ce le sunt asemenea. Par credibili. Până acum încrederea mergea la cei spre care priveau cu admiraţie. De ce apar Nikita, Magda Ciumac, Simona Sensual & asociaţii. Explicaţia simplă e Dan Diaconescu. Explicaţia mea e că sunt multe emisiuni. Faceţi un calcul câte talk show-uri sunt pe zi şi de câţi invitaţi e nevoie. Ada Teslaru m-a contrazis zilele trecute. "Oamenii vor personaje în care se regăsesc". Până la urmă asta e şi teoria lui Pleşu. Azi am vorbit cu un prieten care a lucrat la Acasa TV. La Poveştirile de Noapte. În timp ce vorbeam, am început să am dreptate. Atât de multă încât iată argumentul final. Cei de la Acasă TV le-au lansat pe Nikita, Simona Sensual şi multe altele. Când? Când aveau suficient de multe conflicte încât nimeni nu le mai accepta invitaţiile. Era nevoie de personaje. Nevoia de personaje. Asta e cu ăştia.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home