Tuesday, January 27, 2009

Examenul trece. Întrebarea rămâne.

"Dacă semaforul în funcţiune se află instalat pe partea cealaltă a intersecţiei, conducătorul de autovehicul:". Şi aici începe răspunsul corect. "Este obligat să respecte semnificaţia semnalelor luminoase ale acestuia, dacă un alt semafor instalat la intrarea în intersecţie are în funcţiune un semnal similar". Citind aceasta pentru examenul de redobândire a carnetului mi-am zis: iată întrebarea. Am recitit-o şi am tras altă concluzie: băi, şi totuşi există. Apoi încă o dată am citit-o. Altă concluzie: a fi, sau a nu fi. Aflat la capătul răbdării, am mai citit o dată. Şi n-am mai avut concluzie. Este ca şi când ai fi la Piaţa Victoriei şi un poliţist ar avea o mână ridicată la Piaţa Unirii. Respecţi sau nu respecţi indicaţia. Răspunsul poate fi numai unul. Da. Dacă ai şi tu un poliţist în faţă care face ce face şi ăla de la Unirii. Aplauze. 13 din 15. Să mă lase iar ăştia să conduc. După ce m-a buşit tramvaiul. Ceea ce a fost inadmisibil. Să mă las buşit de un tramvai. Examenul trece. Întrebarea rămâne.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

:)...Raducule, esti defect:) Hey, dar asta e un lucru bun, sa stii;)!

January 28, 2009 at 3:37 AM  
Blogger Duda said...

tramvai? doar nu vrei sa mergi pe urmele lui gaudi, mai nene. putina atentie...ce naiba.
:)

February 27, 2009 at 4:11 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home