Thursday, January 8, 2009

Video killed the radiostars

La radio de regulă nu înţeleg playlistul. Din câte melodii sunt pe lume mi se pare jenant s-o dai tot p-aia într-un interval de 2 ore. Şi vin şi-ţi explică. E heavy rotation. Că e hit music station. Că oamenii nu ascultă radio întruna. Când deschid vor să audă hitul. Asta îmi răspund oamenii de radio. Băi tată. Da' lumea se mai schimbă. Îţi place o melodie. N-aştepţi s-o prinzi la radio. O iei naibii de pe net. O asculţi acasă. O auzi în cafenele. Apoi prin cluburi. "Cuando tomes tu café toma tu café". Să ţi-o mai pui şi sonerie la telefon. S-o mai auzi şi la radio. Şi cam asta ar fi. Aşa ajung oamenii de se cretinizează. Şi sună după 12 noaptea la Iliuţă să le spună care e treaba. Îmi place muzica pe One Fm. Are un ritm mişto. Şi dau să ascult într-o zi pe la 6 şi ceva. Cristi Niţu şi Dana Nicula. Ăştia erau dj-ii. Le-am reţinut numele că le repetau întruna. Ăştia sunt dj cărora le place să se asculte în căşti la radio. Nu zic nimic. Se întreabă întruna ce mai fac. Că tu ce mai faci. Că eu ce mai fac. Răspunsurile pe care şi le dau îi aruncă în ipostaza oamenilor care prea multe nu fac. Pe principiul "uite p-aici pe la radio". Le place să se-audă. Şi-n timp ce scriu, ia unul dintre ei cuvântul. "Eu am intervenit acum să vă mulţumesc pentru atenţie şi să vă vă spun că ne apropiem de ora 19". Băi, sigur d-asta ai intervenit, da? Că erau p-aici unii care ziceau că cică-ţi place să te auzi în căşti.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ti-am spus ca te gasesc ;)

January 13, 2009 at 6:54 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home