Tuesday, January 13, 2009

Românii şi România

Nici românii n-o plac. Nici România nu-i place. Românii şi România au o relaţie stângace. Se compromit reciproc. Românii îşi exagerează personalităţile după moarte şi le omoară constant în timpul vieţii. Le place să conteste. Contestaţia te valorizează. Nu e bine să-ţi placă. Pari ieftin. Românii îşi omoară personalităţile în timpul vieţii. Le găsesc ei ceva. Lucrează pe sistemul "hai bă că şi ăsta...". Florin Piersic e actorul. E cel mai bun. L-am aplaudat sincer. E un individ care mi-a făcut inima să bată mişto. Am făcut o dată un interviu cu el. Are ceva ce n-am mai întâlnit la nimeni. O naivitate teribilă. E individul care vrea glorie. Băi eu altul mai autentic în asta n-am întâlnit. Nu vrea bani. Vrea aplauze. Pe mine oamenii ăştia mă lasă cu gura căscată. Zic la plural că poate or mai fi. Eu n-am mai cunoscut. Lupta cu anonimatul. Am întâlnit în presă o grămadă de pămpălăi. Indivizi şi individe care s-ar descurca binişor în meseria de vânzător de ziare. Soarta îi aduce în redacţii. Băiatul ăla care i-a găsit el ceva lui Florin Piersic. Lupta cu anonimatul e uneori jenantă.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home