Sunday, March 2, 2008

Chicane VS Sala Polivalentă

Nu prea merg la concerte. Nu trăiesc bine senzaţia. Statul în mulţime. Din principiu nu-mi place să fiu unul din mulţime. Am fost la concert la Chicane. Unul din mulţime. Îmi place Chicane. Nu-mi place Sala Polivalentă. Are un aspect sărăcăcios. Adună oameni proşti. Indiferent de eveniment. La intrare stătea un ţigan urât de vreo 40 de ani. Mă întreabă dacă n-am un bilet în plus. Omului probabil i s-a părut că mi-am luat 2 bilete. Să intru de două ori. După cum arăta, nu părea să ştie cine cântă şi de ce. Da' voia să intre. Oamenii la Sala Polivalentă se bucură cam tâmp. Aşa mi s-a părut de fiecare dată. Indiferent de eveniment. Nu ştiu cum a fost la Tiesto. Chicane a cântat mişto. Până când s-a oprit sonorizarea. Apoi nu s-a mai auzit. Omul cânta în continuare. Din obişnuinţă. Era obişnuit cu sonorizări care să meargă pe tot parcursul concertului. Şi totuşi, mi-a rămas în minte cântecul... . "Don't give up, u know it's true, gotta do what you wanna do". Pentru versul ăsta a meritat.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home