Friday, January 4, 2008

The Assassination of Jesse James

Am fost la filmul ăsta pe 1 ianuarie. E nominalizat la Golden Globe. Are 8 stele pe IMDB. Îţi cam vine să te duci să-l vezi. După o oră, filmul nu pare a fi foarte bun. Parcă te-ai ridica să pleci. Mai aştepţi o oră. Şi tot nu e bun. Şi totuşi. Nominalizări. Brad Pitt. 8 stele pe IMDB. La naiba. Trebuie să se întâmple ceva. Au trecut două ore. Măcar să se termine. Să-l omoare pe ăla o dată. Îţi vine să tragi tu. Mai trece o jumătate de oră. L-a omorât. Da' filmul continuă. 2 ore şi 40 de minute. Filmul ăsta e bun pentru sinucigaşi. Îţi vine să te sinucizi? Mai aşteptă puţin. Mai aşteaptă un an, doi. Poate se întâmplă ceva.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

...ce sa zic, am fost si io, pe 3 la filmul asta. mda, nu e genul de western in care juca eastwood, cu toate astea e ca o legenda biografica pusa in film. mie mi s-a parut un film foarte bine jucat, cu un cassey affleck magistral (nestiind cine e, m-am tot gandit cu cine naiba seamana...oh well, cu frate-su). lung ce-i drept dar mai rau mi-a parut de Stapanul Inelelor ca a fost lung decat de asta.

January 5, 2008 at 4:34 AM  
Blogger Duda said...

acum m-ati facut curioasa...

January 8, 2008 at 2:26 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home