Tuesday, December 25, 2007

Crăciunul prin SMS

O parte din Crăciun mi l-am petrecut ştergând SMS-uri primite cu ocazia acestei perioade când devenim cu toţii mai buni, ne strângem în jurul bradului, sub care Moş Crăciun aşterne cadouri, în timp ce frumuseţea colindelor aduce bucurie sufletului, iar Anul Nou multe împliniri. De ce aş ura cuiva ceva de sărbători? Adică ce se schimbă? Dacă urezi cuiva Crăciun fericit are şanse mai mari în ideea asta? Există situaţii în care doi stau de vorbă iar unu se plânge "bă n-am avut un Crăciun prea bun, da' adevărul e că nici nu mi-a urat prea multă lume"?!? Răspunsul este că aşa se obişnuieşte. Sensul este că e o periodă în care oamenii se gândesc unii la alţii. Atunci sună sau trimit un mesaj. Cât de stupid este în contextul ăsta să compui un SMS plin de metafore şi poezie şi să-l trimiţi la toată agenda?! Cam ce reacţie poţi să ai când primeşti un mesaj din ăsta?! Deci încă mai sunt în agendă. Foarte frumos din partea lui(ei). "Cu ocazia sărbătorilor încă mai sunteţi în agendă".

1 Comments:

Blogger Duda said...

Mi-a placut ce ai scris, Radhone. Nici eu nu prea inteleg nebunia asta de sarbatori cu "mesaje mass". Lumea se inghesuie la ipocrizie, dupa mine (si eu nu sunt un caz aparte :) ). Nu vorbesti cu oameni de luni de zile, dar le trimiti mesaj de sarbatori ca deh..."asa e frumos". Ca, vorba ta, ar trebui sa fim mai buni. Si partea cea mai trista e ca sunt urari "ca sa fie". Aceleasi oboseli pe care le primesti an de an. Lucruri pe care de fapt nu le doresti neaparat oamenilor alora, dar care dau bine. Hai Sarbatori sincere (chit ca au trecut). :)

January 8, 2008 at 2:20 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home