Saturday, December 29, 2007

Pe principiul, "Happy New Year" !!!

Revelionul este supraestimat. Ai senzaţia unei datorii faţă de noaptea asta."Trebuie să mă distrez mă. O dată pe an e revelionul". Sunt înebunit după felul în care sunt organizate cele 5-6 ore, cât durează evenimentul. Oamenii se pregătesc şi-o săptămână. Îşi aleg haine. Vizitează locuri. Fac planuri. Strâng bani. Fac rezervări. Fac cumpărături. Se ceartă. Unul are o idee. Altu cealaltă. Devin pirotehnişti. Cumpără orice trozneşte tare. Nimic nu se compară cu bucuria pe care ţi-o aduce o pocnitoare. Totul se desfăşoară pe principiul "ai văzut cum a făcut aia mă?". Întâlnirile în perioada asta debutează previzibil. "Unde faceţi revelionul?". Fiecare vrea să-şi confrunte deciziile. "Ia să văd mă, ăştia ce naiba fac de revelion", stă în spatele celebrei întrebări. Se discută de sume mari. Cu cât te costă mai mult cele 5 ore de revelion, cu atât îţi place mai tare să fii întrebat. Ziua de 31 decembrie îi găseşte pe toţi cu emoţiile epuizate. Pregătirile au fost atât de reuşite încât evenimentul în sine pare să nu prea mai aibă rost. Aşteptările sunt atât de mari, încât ori ce-ai face de revelion, a doua zi te trezeşti nedumerit: "Băi, deci atât a fost mă?".

1 Comments:

Blogger Duda said...

Eu am observat ca pe masura ce inaintez in varsta imbatranesc. Glumeam. Pe masura ce inaintez in varsta imi pierd entuziasmul. Pregatirile de sarbatori se rezuma pentru mine la "ce cadouri sa le mai iau si anul asta?". Cat despre revelion e o noapte ca oricare alta, pana la urma. Mergi undeva cu prietenii, te imbraci frumos, te distrezi, bei, mananci, dansezi si apoi se intampla sa vezi niste artificii... ca la orice nunta sau botez de bastani.

January 8, 2008 at 2:25 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home