Monday, October 29, 2007

PRISON BREAK





Ma uit la Prison Break. De obicei nu-mi plac filmele care isterizează plictiseala mulţimii. Nu mi-a plăcut "Stăpânul inelelor". Nu mi-a plăcut "Harry Reporter ăla". În general e mai mişto să întâmpini tot cu "nu-mi place". Eşti mai interesant. Am un prieten care a zis că nu-i place Tiesto. Asta ca o curiozitate. Dintre filmele de mulţime mi-a plăcut "Titanicul". Şi-mi place "Prison Break". E vorba de emoţii. E vorba de imaginaţia celor care îşi propun să le vândă. E vorba de consecvenţa cu care le cauţi. La "Prison Break" apreciez şi altceva. Îmi place Al Pacino în "Devil's Advocate". "Always negotiating" spune el în rolul diavolului, după ce-l convinge pe Keanu Reeves. Despre asta e vorba. Eşti într-un constant şantaj cu el. Ai tot timpul de ales. Fiecare variantă propune câştiguri şi pierderi. Sunt la seria 1. Episodul 20. Deci mai am.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home