Thursday, October 4, 2007

TAXI DRIVER

Ce-ti trebuie pentru ca într-un final să ajungi taximeTRIST? Îţi trebuie să nu te pricepi la altceva. În Bucureşti cam cei mai proşti oameni devin taximeTRIŞTI. Proştii sunt prin tradiţie şi mulţi. Se recunosc în trafic prin claxon şi culoare. Dacă nu-i vezi, măcar să-i auzi. Toate taxiurile sunt galbene, pentru ca lucrurile să fie clare. Au uniformă. În interior, pentru că sigur că interiorul contează, cum zic fetele urâte, lucrurile sunt ceva mai complexe. Sigur ascultă Radio 21 sau Kiss FM. Ăia au atât de puţine melodii cu care insistă în "heavy rotation", încât dacă a exisat vreodată un taximeTRIST cu care merita să schmbi două vorbe, l-au tâmpit şi pe ălă. Interiorul taxiurilor prezintă diverse decoraţiuni. Fiecare creier de taximeTRIST simte nevoia să personalizeze mediul înconjurător. Să se poată regăsi în el. La decoraţiuni interioare sunt ceva mai diverşi. Asta şi pentru că au apărut pe piaţă din ce în ce mai multe lucruri de lipit sau agăţat. Prin geamurile atent populate de tot felul de obiecte care-l reprezintă pe ăla de stă agăţat de volan, îi vezi pe ăia de gesticulează prin intersecţii. Există un respect pe care poliţiştii îl poartă taximeTRIŞTILOR. Rar vezi unu oprit, dând explicaţii. Există o relaţie colegială între cele două îndeletniciri. Ambele se ocupă cu traficul în Bucureşti. Colaborează. Unii îl aglomerează, ceilalţi îl încurcă.

1 Comments:

Blogger Deea said...

Domne stiu ce zici cu taximetristii... Pe vremea knd nu aveam carnet am mers intr-o dimineatza cu un taxi la examen. Si culmea soferu se gasise sa imi vorbeasca despre sfarsitu lumii. Ca el e sigur k o sa vina. Deci era filosof, iar eu in mintea mea imi ziceam, ,,lasa-ma nene cu sfarsitu lumii al tau! acu te gasishi? eu am examen!" Da a fost bine k am luat examenu, iar experienta cu taximetristu in calitate de oracol de la Delphi a ramas de povestit la nepoti :)

October 4, 2007 at 6:07 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home