Wednesday, October 3, 2007

Love actually


"De câte ori mă gândesc la starea lumii de azi, mă gândesc la porţile de sosire de pe aeroportul Heathrow. În general se spune că trăim într-o lume de ură şi lăcomie dar eu nu văd doar atât. Mie mi se pare că dragostea e peste tot. Nu e întotdeauna recunoscută, dar ea există. Când avioanele au lovit cele 2 turnuri gemene, niciun apel de la bord nu a fost de ură sau răzbunare. If u look for it, i've got a feeling that LOVE ACTUALLY is all around". Aşa începe un film care m-a plictisit la un moment dat şi nu l-am văzut tot. Începutul e bun. Filmul cred că e prost. Aeroporturile sunt cea mai dinamică prezenţă a dragostei. Nu apreciezi ceva până nu îi simţi lipsa. Aeroporturile sunt dominate de oameni cărora le este dor. De ce? Pentru că... LOVE ACTUALLY IS ALL AROUND.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home