Friday, August 3, 2007

Johnny Răducanu


Îmi place ce fac şi pentru că ajung să întâlnesc indivizi pe care altimiteri i-aş fi privit doar la televizor şi d-aia ar fi trăit în mintea mea doar din răspunsurile date întrebărilor altora. Eu am alte întrebări şi d-aia primesc alte răspunsuri. Sunt indivizi cu care discuţia iese din vremuri. Sunt conversaţii pe care nu le uiţi o viaţă. I-am pus lui Francis Ford Coppola 3 întrebări dintre care doar două s-au înregistrat pe cameră. Săptămâna asta l-am convins pe Johnny Răducanu să bem o cafea la Capşa. M-a aşteptat pe o bancă în faţa casei lui. Avea o pălărie albă asortată bine la o cămaşă la fel. L-am recunoscut greu. Oamenii grei sunt greu de cunoscut şi de multe ori, greu de recunoscut pentru că au fost atât de grei de aroganţă de-a lungul vremii, încât ajung să înţeleagă de ce e greu să fii modest. Ora cu Johnny Răducanu e importantă între orele vieţii mele. S-a întâmplat probabil şi pentru că sunt bun, da' şi pentru că trebuia.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home