Monday, June 11, 2007

Just my luck


Nu prea am mai văzut curcubee. Octavian Paler spunea că în Bucureşti oamenii privesc cerul doar meteorologic. Deci vestimentar. Curcubeul devine inutil. Rar fiind, ai tentaţia să-i arunci o privire. Da' discretă. E nasol să te vadă cineva că-ţi place să te uiţi la un curcubeu. "Parcă n-ai mai văzut". Eu m-am uitat ieri şi nu discret. Vreo 10 minute. Pe lângă cei care-şi întreţin orgolios artificialitatea, ar mai fi înghesuiala celor care-şi atribuie fenomenul. Îl comfiscă. Am văzut un curcubeu. Înseamnă că o să am noroc. A plouat de ziua mea. Înseamnă "belşug". O zi frumoasă nu se întâmplă decât în măsura în care îţi simbolizează ceva. Totuşi. Parcă prea a apărut curcubeul ălă chiar la mine la geam... deşi în poză pare mai mult spre geamu altuia.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home