Friday, October 24, 2008

Written in the stars

E din ce in ce mai greu să trăieşti în afara zodiei. Nu e imposibil. E complicat. În tot există horoscop. Curând horoscopul va avea horoscop. Am o relaţie dubioasă cu el. Fac eforturi mari să le iasă. Îmi trăiesc ziua ca la final să pot să zic, da bă, au avut ăia dreptate. Cred că horoscopul a ieşit din sfera anticipaţiei. Cred că acum este vorba de sugestie. Îţi sugerează cam cum ar trebui să fie. Adică ei nu greşesc. Tu ţi-ai greşit ziua. Când faci o emisiune este foarte important să apelezi la un astrolog. Ăştia sunt genul de indivizi care dacă apar depildă cu Gigi Becali, încep să explice conform astrogramei. "Gigi este un om cu puternice valenţe spirituale. O spune Marte aflată în Neptun". Şi stai şi te gândeşti, băi oamenii ăştia chiar le ştiu pe toate. Peter Imre cu soţia. Astrologul şi astrograma. "Doamnă, se pare că sunteţi o femeie căreia îi place să fie respectată". Te mai întâlneşti cu oameni noi în viaţă, te apuci să zici ceva şi ăştia te privesc curios. "Ce zodie eşti?". Fecioară, zic. Şi încep să dea din cap semn că acum au înţeles care e treaba. Apoi imediat fac o legătură. "Şi mătuşa mea e fecioară şi tot aşa...". Şi în general nu-mi dau seama dacă e bine. Adică spui omului ce zodie eşti şi aştepţi reacţia. La mine dau din cap şi parcă nu se bucură. Mi-ar plăcea o zodie mai populară. Să tresară lumea pozitiv. Vreau altă zodie băi.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Scuza-ma nu am prins de dimineatza prognoza astrologica pentru azi... Ai putea te rog sa-mi spui care sunt previziunile pentru Varsatori?
:)))))

Foarte Tare Radone

October 27, 2008 at 7:48 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home