Thursday, October 30, 2008

Halloween

Şi totuşi... de ce? Din povestea asta lipseşte întrebarea de ce. Vineri mă întreabă cineva ce fac de Halloween. Eu nu m-am gândit niciodată ce fac de Halloween. De-a lungul vieţii m-am întrebat tot felul de chestii. Ce fac de Halloween nu m-am întrebat niciodată. În America de Halloween merg unii din casă-n casă. Se îmbracă jenant şi primesc nu ştiu ce. Băi la noi e altfel. Şi la noi lumea se costumează. Da' merge prin cluburi. Practic se schimbă miza. Am un prieten care s-a costumat în Spiderman. I-am respectat decizia. Eu întotdeauna l-am preferat pe Batman. Majoritatea am văzut că a mers pe costumatul în ţigani. Sau ţigănci. Pe principiu... a, şi tu ?! Indivizi superficiali. România a făcut ceva de Halloween. Şi totuşi... de ce?

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home