Tuesday, July 8, 2008

Vaya Con Diva

Merge sofisticat. Decis. Convingător. Lasă impresia unei destinaţii decisive. Până se opreşte la o terasă. Are un aer important. Priveşte înainte şi-n general cam sus. Pare îmbrăcată scump şi intangibilă. Bărbaţii privesc tâmp. În jurul ei se formează o atmosferă de divă locală. Şi acum apare apare Ion Boschet. Ăsta e ăla care a bătut-o pe aia, care este prezentatoare. Deci acum Boschet ăsta, are o nouă identitate. Deşi numele iniţial cred că nu era rău deloc. Îl chema bine. Ion Boschet. Ciumpalacu ăsta nu e izolat. Este general. Fiecare divă d-asta, are Boschetul ei. "La urma urmei, e problema mea daca imi bat iubita". Ăsta e el. Plin de masculinitate. Ea încasează plină de feminitate şi aroganţă. Băi eu înţeleg asta cu banii. Femeile vor bărbaţi cu bani. E ok. Bă da ăla mă?! Ăsta e singurul model de bărbat cu bani?! Deci cum pot eu să vorbesc serios cu fata asta când ştiu că dimineaţa se trezeşte cu ăla lângă ea. Cel mai antipatic îmi este însă mersul. Cum să mergi mă arogant lângă Boschet ?! Ciumpalacu ăsta nu e izolat. Este general. Fiecare divă d-asta, are Boschetul ei. Uite aici Boschetul lu' Andreea Spătar. Click.




1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Or fi poze facute cu aparate de la www.ktn.ro?

July 10, 2008 at 4:21 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home