Wednesday, April 4, 2007

Importanta primei dati

E misto prima data. Da' cand se termina. Cand iese bine. Distanta dintre prima data si cea de-a doua. Acesta este succesul. Urmeaza sa te obisnuiesti si apoi sa-ti propui altceva.O noua prima data. Asta e primul interviu. Al meu. Ca altfel s-au mai facut.
De vorba cu Armin Van Buren…
Am stat de vorba cu Armin intr-un local la World Trade Plaza unde ne astepta la o masa, impreuna cu un prieten, managerul sau si, mai mult sau mai putin intamplator, una din bebelusele lu’ Huidu.

R: Prima data in Romania ?
A: A doua oara. Am inregistrat un videoclip aici, la “yet another day” de pe ultimul meu DVD.

R: Ce ai gasit in plus a doua oara fata de prima data?
A: Mult mai multe masini scumpe.

R: Zi-mi tara in care te-ai simtit cel mai bine…
A: Greu… poti sa-ti zic mai multe?
R: Nu.
A: Canada

R: Uitandu-l pe Armin Van Buren, care e DJ-ul tau preferat?
A: Matthew Dekay. E destul de nou, da sunt impresionat de “sunetele” lui.

R: Te ocupi de descoperirea de noi talente?
A: Am o casa de discuri unde promovez artisti tineri precum Mischa Daniels si Stonebridge.

R: Da-mi un nume de Dj care nu-ti place, fara sa fi diplomatic.
A: Nu vreau sa fiu diplomatic dar ultima data cand am auzit un set intreg al unui Dj a fost acum doi ani. Nu-mi place “hard house-ul”.

R: In aceasta noapte in Bucuresti il vei avea concurent pe ATB. Ce parere ai despre el?
A: Nu l-am auzit mixand. A avut o melodie foarte buna… Marrakech. Am folosit-o de multe ori in show-urile mele de la radio.
R: “I don’t wanna stop”?
A: Nu o stiu si in general nu prea mixez genul lui de piese.

R: In Romania are destul de mult succes filmul “It’s all gone”, despre dj-ul care desi a surzit a continuat sa mixeze. Ce-ai face daca ai pati ceva similar?
A: As deveni pictor sau m-as sinucide. Uneori dau muzica prea tare. Nu e foarte intelept dar iubesc muzica atat de mult incat…

R: Traiesti in Olanda. Cum vezi legalizarea marijuanei?
A: Problema nu e consumul pe care il fac olandezii ci faptul ca vin multi straini sa cumpere.

R: Se spune ca dj-i pentru a avea inspiratie apeleaza la droguri. Esti de accord cu mine?
A: Nu iau droguri!
R: Esti de accord ca dj-i mai apeleaza si la asta?
A: Am vazut dj luand droguri. Dar cred ca este neprofesionist. Pentru mine muzica e ca un drog. Nu am nevoie de altceva.

R: Faci mult sex?
A: Da… cu prietena mea.
R: Numai cu ea?
A: Da. Absolut numai cu ea.
R: Ma pacalesti…

Armin este ajutat de prietenul sau de la masa care incearca sa ma convinga ca din punct de vedere al viciilor e cel mai plicticos om pe care-l cunoaste. Ma las convins si continuam. discutia…

R: Asadar esti al 3-lea dj al lumii. Cum naiba ai facut?
A: Am o viziune foarte clara despre cine vreau sa fiu. Am o pasiune pentru muzica “dance” si incerc sa transmit un mesaj oamenilor despre ce imi place la ea.

R: Cine a fost mentorul tau?
A: Ben Liebrand. A fost un dj olandez si primul din lume care a mixat doua discuri, prin 1974.

R: Revenim in 2006… da-mi doua melodii pe a caror succes mizezi in anul acesta.
A: Karen Overton cu “In your lovin’ arms” va fi un succes imens si “Control Freak”, care este o piesa a mea.

Sambata noaptea au fost cam 3000 de oameni. De la Mihaela de la Class la Andi Moisescu. De la Animal X la Sistem. De la pantofi la tenesi. De la persoane venite sa se afiseze la eveniment la cei care traiau muzica. De la drogati cazuti pe culoare la mii de oameni care cantau. De la doua la sase dimineata. Atat a durat extazul dirijat de la pupitru, de cel de-al treilea dj al lumii. Mereu cu zambetul pe buze, Armin Van Buren te facea sa-ti doresti sa fi dj. Cati bani a luat pentru asta? Nici nu mai conteaza…

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home